Następnie dzieci miały wskazać podaną przez nauczyciela wielkość. Na polecenie pokaż dużego psa dziecko miało za zadanie wskazać największego z zaprezentowanych pluszaków:
następnie średniego:
i najmniejszego:
Kolejną propozycją do tego samego zadania jest położenie przed dzieckiem dwóch misek: dużej i małej oraz zapytanie: w której misce dasz jedzenie małemu pieskowi?
Podajemy też karmę w rozmiarze dużym i małym oraz pytamy, która będzie dla małego, a która dla dużego psa:
Jeżeli dziecko popełni błąd, szybko zorientuje się i samo poprawi swoją pomyłkę.
Na koniec dzieci uzupełniają karty pracy. Tym razem była to kolorowanka z dalmatyńczykami. Zadaniem ucznia było pokolorować tylko małe psy:
duże psy: ??? :)
komentarz Tymka był taki, że nie może pokolorować tych psów,
ponieważ one są już pokolorowane :)
lub po prostu pokolorować :)
KONIEC
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz